Elf55 Kubra000 yanı sadece babaanne anneannesi felan ilk önce beğenmedi soylenmesi kolay degil diye amaşimdi onlar da söylendikçe hoşumuza gidiyor diyorlar. Ben cok sevdim bu ismi belki ikinci bir isim olarak uraz ali ya da uraz alp koyabiliriz
erdem_agah Kubra000 benim oğlumun adi Erdem. Arda diyenimi ararsin adem diyeni mi 😂 o isim karışıklığı inan kaçınılmaz gibi birşey. Ben olsam Uraz koyardim. Ama tabiki siz bilirsiniz
Kubra000 erdem_agah erdem gayet kolay bir isim abartmışlar yani😁 benimde gönlümden uraz geçiyor ege de olabilirdi ama çok yaygın diye istemedim
erdem_agah Kubra000 abartmaktan ziyade bizde anlama problemi olan çok insan var 😂😂 sonuçta uraz i vurgulu söyleyince gayet Z oldugu belli. İlla arada isim konusunda takılanlar çıkıyor.
Armess_loya Uraz çok güzel bence, kimseyi takmayın önemli olan sizin beğenmeniz 🌸 Sağlıkla doğsun yavrunuz 🌸
Kubra000 erdem_agah 🤣🤣evet bende bunu anlamıyorum vurgulu bir şekilde uraz diyinxe nesini anlamıyor bu insanlar ya neyse yazdırdık bile nufusa mustafa uraz oldu😊
erdem_agah Kubra000 ben yabancı bir ülkede çocuğa Agah ismini koyucam. Aldığım yorumlari bir bilseniz herkes olumsuz konusuyor. Bos verin icinize ne sindiyse onu koyun. İsmi ile yaşasın ins hayırlı evlat olsun🙏
Snnrkrk Kubra000 orjinali hangisi ise kimliğe onu yazdırın zaten iki ismi olacak uraz diyemeyen mustafa desin 😂
Kubra000 Snnrkrk bende aynen öyle düşündüm uraz diyemeyen mustafa desin diyebilirse derim🤣🤣 ismin orjinali uraz bu arada