Kubra000 Kızlae oğluma uraz ismini koymak istiyordum ama telafuzu daha kolay diye uras koymamı söylüyorlar sizce hangisi uraz mı uras mı ??
erdem_agah Kubra000 siz uraz koyun isteyen uras desin 😁 ismin orjinali uraz çünkü. Ve bence o haliyle daha güzel.
nazosss Kubra000 Hiçte kötü bir isim değil. Orijinali Uraz. Anlamı şans demek sanırım. Bir yakınım da Yakup Uraz şeklinde koymuştu. Bence telaffuzu zor değil.
erdem_agah Kubra000 bende sizin gibiyim böyle dedigime bakmayın resmen çocuğa yeni isim koydum 36.haftada 😁 ama şuan su noktadaym kim nasıl soylerse söylesin takilmiycam. Kuzenim var adi Meryem herkes ona Meyrem diyo 😂😂 ama birşey olmuyo
kahvesever__ Kubra000 Mustafa uraz da güzel telafuzu da zor değil bence artık moda olan bir isim olduğu için herkes söyle bilir
Kubra000 nazosss insanlar bir kere söylemede anlamıyor tekrar ediyorum birde kayınvalidem de telafuzu zor diyince karasız kaldım çok
Kubra000 kahvesever__ bendede telafuzu zor değil ama ismini söylediğimizi sonu Z mi S mi diye soruyorlar o beni sinir ediyor 😁
Kubra000 erdem_agah ya ismini söylediğimizde sonu S mi Z mi diye soruyorlar o yüzden kararsız kaldjm çocuk sorun yaşamasın ilerde diye