alcang benguuusk içeride sakinleştirici yapıyorlar merak etmeyin. İğnenin acısı çok çok çok az damaryolu gibi
Dark alcang teşekkür ederiz 🙂 Ben şimdiden ikinci nasip olursa nasıl olcak diye öğrenmeye çalışıyorum. Tabi daha çok var şuan düşünmüyoruz ama. Arkadaşımın da 3. Doğdu. Hepsi farklı yerden kesi olmuş
alcang Oyku3005 ben nescafe ve kahve türü hiç sevmiyorum içemiyorum. İçmemi önerdiler ama ben evde kayısı kompostosu yapmıştım onu içtim gazım çıktı zaten direk çok yürüdüğüm için
user124578 alcang ay MaşAllah sağlıcakla büyüsün bende 2 ay sonra ikinci sezeryan olacağım ilkiyle farkı oluyor mu diğerlerinin
alcang user124578 benim çok kolaydı ikincide üçüncü de allaha şükür hiç zorlanmadım. Hiç yatmadım hep yürüdüm hareket ettim bugün 3.günüm hiç ağrım kalmadı şükür
alcang Oyku3005 kuru kayısıyı suyla beraber tencerede kaynattım iyice tadı çıkana kadar onu içtim doğal en azından