alcang Arkadaşlar doğum yaptım hayırlısıyla. 3.sezaryenimdi. Yürüyorum şuan gazımı çıkardım herşey yolunda bebeğim de çok iyi. Ağrım sızımda minimum derecede çok şükür Rabbime. Hepinize çok çok dua ettim. Kendinize iyi bakın🧡🧡🧡🧡🧡
Mrvnehir208 alcang cok geçmiş olsun hayırlı uğurlu olsun güle güle buyut bebeğini darısı bizlere inşallah
alcang Oyku3005 korkacak hiç bişey yok inanın sadece ilk ayağa kalkış anı zor bol bol yürüyün ağrı sızı kalmaz inşallah. Sağ sağlim kavuşun🌸
alcang Noname35 bence ikinciyle aynıydı benim. Kolaydı yani ben direk bebek alt üst değiştirme yürüme herşeyi yaptım yatmadım hiç şimdide eve geciyoruz
alcang Gzm23 benim açımdan güzeldi kolay oldu ayağa kalkmam yürümem şimdi de çıkacağız 38+1 de yaptım