Bebekliğim mis gibiymiş ya annem kolay bi bebektin diyo, ikizler burcuyum bu arada 😅 o kadar çok istedim ki ikizler burcu bebemin olmasını nasip olmadı en kaçtığım başak burcuydu öyle olacak gibi duruyo şimdi çocuğum 😅😅 mayıs haziranda doğan bebekler bence şanslı ya burç olarak değil de mevsim olarak düşünün bence 🙂🙂