Merro dnz_dnz yaa bazı ikiZlerde hiç alakası yok ama bence ucundan kıyısından bişeylerini alır çok Zeki olur dıyolar umarım zeka kısmını alırlar 🤗🤗
Merro Gorkemm benımde en yakın kuzenim ikizler yemın ederim şaka yaparken bile 10 kere düşünuyom acaba alındı mı yanlış anlar mı diye biraz iki ruhlu oluyolar gerçekten bebekleride oyleymiş gülerken birden ağlıyolarmış😬😬😬🤗🤭
Tontikannesi Merro aynen bende katılıyorum buna ikizler burcu iki ruhlu kayınpederim öyle iyiken birden sinirlenir arkadaşım var oda öyle gülerken arkadan olmadık şeye alınır
Merro Dygknbr aslında korkunçluk degilde çok cabuk duygu değişimine giriyolarmış sebepsiz yere gülerken ağlamaya başlaması gibi mesela iki ruhşu işte tutarsızlar anlıycağın 🤷🏼♀️
hukukcuanne_06 Merro ya ben ikizlerim ve bmyle bi insanım duygu değişimlerim hızlı olur ama bununla aileme olumsuz bir durum yaşatmadığımı iyi bi evlat olduğumu düşünüyorum 😅 aile açısından ikizler zor değil bence kendisi için zor olur biraz🥲
Merro MuhammetNur9589 allah hayırlısını versim inşllah ikizlerdense yengeç olmasını bende tercih ederdim 😅🤭
Merro Htcnal off deme bunu yaa bizim bebeişte erkek🤭 kız ikiZler tanıdımda ilk defa bi erkek ikiZler deneyimi nasıl olcak şimdi yazdıgonı bida okudum bida 😅 kolay olmasını beklememek lazım
Merro Nuuur0 hhsh bende yırtamıyom her yerden yakalanıyoz inşallah bizi şaşırtırşarda aa aaa deriz büyüme aşamalarında 😅🤗
Elisa_Esra04 Gulenay-18 hem benim hemde kızımın ikizler olmasıı😍o yüzden biz ikizlerin adı var aslında çok iyi bir. Burcuz😁
Gulenay-18 Elisa_Esra04 birazcık kararsız olduğunuzu söylüyorlar ağlarken aniden nedensiz gülüp sonra tekrar ağlayabildiğinizi söylediler 😁😂
Merro Nisa12345 hshsh ne güzel özetlemişsim , bir erkek bebek beklıyoruz bakalım ben aslan burxuyum o ikiZler hodrimeydan olcak 😅😅
Gudu Merro Bende mayis da Kızımı bekliyorum doktor 15 nden sonra alırız sezaryen olucak. Boga burcu iyi değil sanıyordum. Ama ikizleri okuyunca valla gözüm korktu. Ben bu kadarını bilmiyordum. En iyisi ben boga burcu sınırları içinde bir güne tarih alayım. 🙁😕
Merro Gudu vala ikisinide araştır güzelce hiç alakası olmasada bence illa bi taraflarını burçlardan alıyolar 😅 boğayı bilmem ama ikizlerin yorumları aşağo yukarı ortada 🤗 sağlıkla dogsun inş🌸
Merro Denzk benımde oyle her yerden yakalanıuoz kaderdenkaçılmıuor maalesef sağlıklı olsunlarda inşallah 😅🧿
Merro Onunki yaa şuan yorumun içime su serpti benımde oglum olcak nasipse bizde 30 haftalığız 🤗 inşallah dediğin gibi olur güzelce sorunsuz büyürebilirim,sizinkide sağlıkla gelsin cimcimeniZ🌸🌸
Mizgin09 Merro ben ikizler eşim boğa burcu bende duygu değişikliği oluyor sürekli eşimde sürekli yemek kafayı yemekle bozmuş 😂
hmyrfnn3 Benimde erken gelmezse ikizler ama boğa olma ihtimalide var. Çevremde çok ikizler var başta annem o pek ikizler gibi değil ama ikizler olan arkadaşım kendi diyor Allah yardımcın olsun diye çok kararsız olurlar genel olarak birde ani duygu değişimleri iki arkadaşımında oğlu ikizler ve bizzat şahit oldum noluyor dedim. 🤣🤣 Ama boğanında iyi olduğu söylenemez 🤭🤭 her istediği hemen olması lazım boğazlarına ve başka şeylerede çok düşkün olurlar 😉 tabi bu benim gözlemim farklı olanlarda vardır kimse üstüne alınmasın.
Merro hmyrfnn3 eyvah desene nerden tutsak gene yakalanıyo ikizlerden kaçarken boga ile başa çıkmak allah yrdımcımız olsun akıllı zeki ove saglıklı olsunlarda bizede bol bol sabırlar😅😬
dml33 Merro valla böyle bi inay gormedm eşimde koç o koyun bnce hiç inatlik yok kız ama felaket korkuyorm bazen 😅😅
Esra_akat Eşim ikizler , ben kendim ikizlerim. Ve düşünün oğlumda ikizler burcu doğacak . 17 haziran bizim için son gün. 17 haziran doğumluyum bende . 3 tane ikizleri bünyemiz kaldırmayacak. Ama ikizler burcuda candır ❤️
Merro Esra_akat off gene off 😅 maşallah diyim ailenizee ama siz baya tecrübelisiniz ordan yırtarsınız gibime gelıyor🌸🌸🤗🤗🥰