Prensprenses benim 21 gün geçti ilk testte silik çıktı 10 gün sonra tekrar yaptım 2 net çift çizgi cikti doktora kan vermeye gittim beta hcg 5207 çıktı 15 günlük dedi bebek şimdi 20 günlüğüz 😊 daha çok yeni Rabbim bana nasip etti çok şükür isteyen herkese de nasip etsin inşallah en kısa zamanda