Prensprenses Adete 3 gün kala kanda baktırdım 7,37 çıktı bugğn adet günüm olmadım henüz ama hiç belirti yok sadece belim ağrıyor ne gögüslerim acıyor ne de şiş acaba değer artmışmıdır sabah beta bakılcak tekrar plmazsam 🙏🙏
Edebyahu Prensprenses benim de sadece belim ve kasıklarım ağrıyordu adetim 3 gün geçince test yaptım pozitif çıkınca kan tahlili yaptık 772 çıkmıştı. İnşallah hamilesinizdir🤗
bhdrrabia Prensprenses canım ben 1 hafta adet olmamıştım gecikmenin 4.gübü betama baktı doktor çok düşüktü gebelik yoktu ama progesteron yüksek çıkmıştı yumurtlama var ya adet olacaksın yada geç döllenme olacak demişti doktor
Eymenensari Prensprenses 5 ten sonrası için umutlu bakıyolar ama tabi tam belli olmadığı içinheveslendirmel istemem tekrar yaptır inşallah yükselir değerin
ikramuratyanik Prensprenses Evet ufak bi kanamam oldu ama bi sorunum yok cok şükür 6+2 deyiz suan 🙏 Kesinlesirse banada haber ver 😍🙏
Prensprenses ikramuratyanik adet oldum sanırım gelmiş biraz devamı gelir ya ben anlamadım beta bu 3 oldu 18 e kadar çıkıyor ama artmıyor acaba kan pıhtılaşması felan mı var anlamadım ki
ikramuratyanik Prensprenses Kendime nazarim değdi galiba :/ kanamam oldu ve hastanede yatiyorum suan 😣😣
Aslannnn Adet gününe kadar bekle bence. Ben olsam oyle yapardim ben adet günümde kan versim 59 cikmisti beta hcg insallah bebegin seninledir canim dualarimdasin 😍
Prensprenses Aslannnn devamı gelmedi canım bir kaç damla geldi hemüz gelmedi yaklaşık 8 saat oldu hayırlısı bakalım adet günüm bugündü işde bir kaç damlayla kaldı bakalıö sabah olmam inşallah 🙏
ElifClk Sibeltolga değil diye biliyorum benim beta 158.77 çımıştı 3 haftalık değer olarak görünüyordu
ElifClk Sibeltolga benim kan sonucum da değerin karşılığında öyle yazıyor canım yanlış bilgi vermek istemem