Oz4 Ne kadar olması normal peki? Perşembe günü benimde doktor kontrolüm var 32 bitiyor ama ne kadar olmuştur merak ediyorum.
Didemince01 Bebekoo bence fazla degıl ben 31.6 haftalık hamıleyım suan 1 hafta önce kontrolde 2.50 gr çıkmıştı gayet ıyı demıslerdı
Bebekoo Didemince01 ay demek ki doktordan doktora değişiyor bakış açısı benim doktor sürekli aman iri bebek olmasın diye uğraşıyor sanki
Extreme34 papatya56 benim de 30+4 de 1400 gr dı canım bana biraz zayıf gibi dedi.Sana bisey dedi mi doktorun?Diyabet hastasıyım diyet yapıyorum hamileliğin başından beri.
Extreme34 Bebekoo benim 30.haftada 1400 gr dı.Seninki biraz fazla almis sanki.Beyaz ekmek,pilav,makarna,fazla meyveden uzak dur bence.Ama doktor sıkıntı yok diyorsa devam😇
Bebekoo Extreme34 bu zamana kadar normal alıyordu hep uyumlu gittik ilk defa bu hafta böyle almış yemek porsinyoum hep aynı şekildeydi vallahi
papatya56 Extreme34 Doktorum normal dedi haftasıyla uyumlu dedi bana bende kilo aldıran yiyecekler yiyorum banada zayıf geldi doktorum normal dedi 33 te gıtcem bakalım kaç olmuş
suleozturk Diloss_14 yok canım benim doktorum biraz minyon bebiş demişti 31+3 olduk hala gidemedim kontrole şu an ne durumda hiç haberim yok kalbim kırık😔
Bebekoo Merro ay inşallah benim de oyle olur, bana doktor çok kilo almış bebek dedi, şekerim de suyum da güzel fazla deyince şaşırdım
Bebekoo Melekk-911 diyet değil ama hamur işi tatlı falan uzak dur dedi ama çok yemiyordum zaten ben de anlamadım 😐
Bebekoo ayshe54 aynen 31+0 da başka doktora gitmiştim 1700 gramdı bugün 32+0 oldum kendi doktorum 2400 diyince şok oldum.
Hazal_kubra12 Bebekoo canım ne çıkacağı belli olmiyo bazense dediğinden bile fazla cikiyo bnm ilk kızimda bir hafta önce 3800 dedi bir hafta sonra doğurdum 4200 ikinci kızım 3400 denildi o gün doğurdum 3200 yani ne farkeder norml yada sezeryan ikiside bir doğum şekli sonucta
Bebekoo Hazal_kubra12 Extreme34 Ben zaten sezaryen de olsa sıkıntı yapmam sağlıklı olsun yeter ki🤲🏻 Ama ameliyatı bırak iğneden bile kaçıyorum o yüzden 😅
Hazal_kubra12 Bebekoo bnde korkardm hatta kuccukkn iğneden bile hastaneden kaçmışligum var ama yapacak bişey yok 😅