biranneeeeeee ben de aynı korkulardayım çoğu kişi anlamıyor emin olun. Benim de ilk gebeliğim ailede hiç ikiz yok daha geçen hafta kabullenmeye başladım. 14.haftadayım şuan. Aileler uzakta zaten ülkenin ekonomisi berbat durumda her şeyden x2 alınacak, onlara kaliteli bir yaşam sunabilecek miyiz bakımları nasıl olacak düşünmekten bi hal oldum. Ama demek ki böyle olması gerekiyormuş diyorum bir yandan da