Gzmmsl Haftaya girdik bizde kaldi son 2 hafta🥰 ama 32. haftadan beri mide yanmasindan, saga sola donerken pelvik agridan zehir oluyor gecelerrr. Hayirlisiyla sureci bi tamamlasaydik 🤲
Kumpr Gzmmsl 28 haftalığız ben de ne sağa ne de sola yatınca rahat edebiliyorum 😥 kalp çarpıntısı çok oluyor çok değişik duygular rahat uyumayı özledim 😂🙈
Bahar_smsk22 3273 4+4teyim bende sonucum 2246 çıktı doktorum büyük ihtimal ikiz dedi ikinci hamileliğim bu ilk hamileliğimde 972ydi 2 aylıkken düşük yaptım o tekti bu yüksek çıktı ikiz gibi dedi 8 nisanda belli olacak
aysenurozdemirr Bahar_smsk22 ya bu beta değerleri ikiz olup olmadığını gösteriyor mu gerçekten. ilk kızımda 4+5te beta değerim 7500lerdeydi, ikinci gebeliğimde 4600lerde
3273 Bahar_smsk22 Insaallah hayırlısıyla gelsinler Allah gönlünüze göre versin 🤲🤲🤩teşekkür ederim cevabın icin bende biranda arttığı için şüphelendim ınsaallah olur 🤲
Havvaatamer Bahar_smsk22 transferin 10 yada 12. Günü ise verdiğin kan değeri ikiz büyük ihtimalle ama keseyi görmeden ikiz demiyor doktorlar kese önemli olan cnm yinede sağlıklı olsunlar inşallah ikiz gebelik çok zor ve tehlikeli birde erken doğum riski çok fazla hayırlıaı olsun🙏🙏
Ceylanakan Bahar_smsk22 benim sadece 6.haftadaki beta değerim var o da 22782 yazıyo. İkiz olma durumu var mı acaba
HavvaNurr38 anneyimmm42 26 haftalığız oğullarımla artık ağırlaşmaya başladım. Kasılma olmaya başladı inşallah erken doğum olmadan süreci atlatırız 🤲🏻
Mocuzemiz HavvaNurr38 selam.sende gramlari kac bebekleri bende 2kiz haraketleri hiss ediyorsanmi bende 21 hafta hala hiss etmiyorum
Sedaerbil HavvaNurr38 bizde 25+5 ikiz erkek cift kese.kasılmalarınız nasıl oluyo bnde şuanlık cok şükür bişe yok.sadece alt tarafdan vurunca özel bölgem sızlıyo
biranneeeeeee anneyimmm42 ay maşallah size böyle isteyenleri görünce gerçekten hayran kalıyorum ben aşırı korkuyorum kaygı var nasıl yapcam yapamamki ben diye bide ilk gebelik zaten korkuyorum psikolojim bozulmak üzere allahım yardım etsin bana
Kumpr anneyimmm42 28+1 olduk iyice ağırlaşmaya başladık ara sıra sancılar oluyor baskı hissiyatı da çok fazla.
kizlarimibeklerken anneyimmm42 21+4 haftaligiz kizlarimla. Hicbir gebelik sorunu yasamadim ogrendigimden beri. Bulanti, kusma, halsizlik, aserme hicbiri olmadi, hala da oyle devam ediyor cok sukur. Bu arada gobegim bayagi cikti. 6 kilo almisim
ikizleribeklerken kizlarimibeklerken benimde aynı şekilde oldu çok şükür halimize 27. Haftadayız artık ağırlaşma başladı
Meltemkandemir Merhaba bende 12+2 günlüğüm sadece şişkinliğim var 4 kg aldım bide bebişlerimde sağlıklk maşşallah hepimize ❤️
ikizleribeklerken anneyimmm42 4. Aydan sonra bölgesel sertleşmeleri hissettim sonrasında hareketlerini hissetmeye başladım. Maşallah cinsiyetleri belli mi?
anneyimmm42 ikizleribeklerken en son gittiğimde 14 haftalıktık doktorum emin olmamakla beraber kız dedi ama Çarşamba günü kontrolümüz var bakalım kesin belli olucak inşallah 🤲🍯
ikizleribeklerken Sym20 maşallah 36 görmüşsünüz rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin hepimize
Sym20 ikizleribeklerken şükür gördük 10 gün sonraya da gün verdiler bı sorun olursa acilden gel dediler ağrılarım çok ama bekliyoruz bakalim
Ummu88 Bizde ikiz ogluslarima yarin 32. Haftaya girecez inşallah 💙💙 25 haftada serklaj yapildi o gün bugündür yatiyorum, allahim hayırlısıla zamaninda dogum yapmayi nasip etsin. Erken dogumdan cok korkuyorum
aysigil Merve67i ben de 33+4 deyim 😊uyurken ellerim şişiyor ve yatakta dönmek kalkmak, giyinmek zorlamaya başladı🤷🏻♀️
charlottececi anneyimmm42 25+2 olduk oğluşlarımla. Alttaki bebeğimin gelisimi 1 hafta gerilemis daha zayif. Doktor bu minyon olacak diyor. Biraz takıldı kilosuna. İkisi de cok hareketliler ama ozellikle geceleri. Uykular haram oldu cidden 😔yuksek tansiyon problemiyle uğraşıyorum bi yandan 🥺 insallah erken gelmezler hepimizin bebisleri zamaninda saglikla dogar 🙏🏻☺️
Mocuzemiz charlottececi sag salamat olsunnar sende erkkemi bebde 2kiz 21hafta sen bebekleri kac haftada hiss etdin haraketleri beb 21 hafta hala hiss etmiyorum