Zln2152 Sahrabeyza hayırlısı inşallah da bana da %70 kız demişlerdi size de öyle mi dediler diye merak ettim
BusraC34 Bir_abla banada bakabilir misiniz doktor hala net bişey söylemedi 17 hafta https://imgyukle.com/i/EbcnKN https://imgyukle.com/i/EbcnKN