Sahrabeyza Bir_abla dr bana %80 kız dedi 12 haftada ama emin olamadım 2 kızım var gönülden geçer tabiki bununda erkek olması inşallah
Meryemnurr Bir_abla https://resimyukle.io/r/mxCTxn43y5 https://resimyukle.io/r/mxCTxn43y5 11 haftalık tahmin edebilirmisz🥰
Yagmuryagmur Bir_abla doktorumuzda erkek dedi canım görmedi ama vücut yapısı kafa şekli herşeyiyşe erkek dedi çok hareketliydi
Esrabekir Bir_abla https://www.hizliresim.com/gfa0spd [https://www.hizliresim.com/gfa0spd görsel] Eğer müsaitseniz bana da bakar misiniz rica etsem
Zln2152 Sahrabeyza hayırlısı inşallah da bana da %70 kız demişlerdi size de öyle mi dediler diye merak ettim
Ebhildav Bana da bakarmisiniz rica etsem @Mizgin09 @Bir_abla @La_Liberte https://imgyukle.com/i/Eba6a8
BusraC34 Bir_abla banada bakabilir misiniz doktor hala net bişey söylemedi 17 hafta https://imgyukle.com/i/EbcnKN https://imgyukle.com/i/EbcnKN