Mrvsmt2502 Aynen öyle bende sürekli acaba bişe oldu mu kakasını yutmuş mudur niye hareket etmedi diye evhamlanıyorum. Cuma günü kontrole gidicem olmadı suni sancıyla doğumu başlatmasını isticem doktordan çünkü 4 kiloyu geçerse sezeryana alacak beni. 3 cm e yakın açılman var demişti geçen bi de