Mrvsmt2502 Canpolat denemediğim bi o kaldı ama sanırım deneyemeyeceğim çünkü artık ulaşamıyorum ya tahareti zor yapıyorum 🙄😂
Mrvsmt2502 Canpolat ay bi yapsan dedim korkıyor mu anlamadım ben yapamam dedi çekildi işin içinden bi deniycem canım bugün 😂😘
Mrvnehir208 Mrvsmt2502 ada çayı ic ve gunde 3 4 tane hurma rahimi yumuşatır doğumu başlatır doktor önerisi
Mrvsmt2502 Mrvnehir208 7 tane hurma yiyorum günde ama adaçayı içmedim nanelimon kekik ıhlamur papayta ahududu içtim hep bide onu deniyim canım Sağolasın 🥰
Mrvsmt2502 Meryy123 40 iken 40+3 görünüyordu zaten hep önden gidiyorduk canım şuan 41 olduk doktor net ölçmüyor artık
Meryy123 Mrvsmt2502 bende 40 dayım maalesef bizimkinin de gelesi yok bi ebeye muayene oldum daha vakti de var dedi
Mrvsmt2502 Meryy123 rahim uyarma zar sıyırma falan okudum burda çok öyle bi şeyde yapmıyorlar başlatmak için insan bekleye bekleye stres oluyo
Meryy123 Mrvsmt2502 aynen uyarı veriyorlar doğumu başlatmak için ben muayene oldum rahmin yukarda kalın daha vakti var dedi 41 de uyaralım dedi ama bilmiyorum 42 yi doldurmayı beklesem mi diye
Mrvsmt2502 Meryy123 doktorunla karar ver buna ama çok strrsli bi dönem sürekli hareket ediyor mu diye karnımı dürtüyorum 🤷♀️