OzgeSvr Angells12 benim elim ayağımdı resmen gece gündüz kullanıyordum bence onun sayesinde süt miktarı da arttı
nmtock41 Kaysi mamajoo marka aldım e bebekten tekli elektrikli biberon da var içinde daha kullanmadım ama en uygunu bu geldi ..
suscarparimm Angells12 Sezeryan ihtimaline karşı kesinlikle gerekli birşey. Ve çalışıyorsanız sütünüzü sağıp dondurucu kısmında saklayabilirsiniz
dnz_dnz Angells12 çalışıyorsanız zaten mutlaka lazım olacak bir şey en baştan almak en mantıklısı. Bir de süt gelmeme ihtimali de var başta. Ben lansinoh elektrikli aldım. Umarım kullanışlıdır. Kullanan varsa yorum yaparsa sevinirim
Esoss88 Kızlar peki bişey sorcam sağdınız kendinizi biberonla bebeğe verdiniz diyelim bebek sonra memeden de emmeye devam ediyor mu ? Biberonla vermek risk değil mi ya memeyi red ederse ? Bende 19 haftalık hamileyim hala kararsızım alsam mı almasam mı diye
mom1111 Esoss88 meme karmaşası olabileceğini okumuştum bende istikrarlı şekilde emzirmek ve sabırlı olmak önemli bu süreçte yıksa meme reddi yaşanabilir
Aybiketopal Angells12 doğumdan sonra gece sağarak verdim kolosturumu hatta eve gelince 2 günde öyle çünkü sütüm 3. Gün geldi bebek tam boşaltmadigi zamanda çok ağrı vs oluyo direk sagiyorum lansinoh elektrikli almıştım ama bı sure sonra emzirirken digerindede şakir şakir akmaya başladı mochi aldım onu takiyorim akana toplanani da ya buzluğa atıyorum ya da sonra iciriyorum ikisindende memnunum
Gizemfdn Angells12 1.5 ay önce doğum yaptım bence alınması gereken bir ürün sütünüzün gelmesine de yardımcı oluyor ayrıca biriken sütü sağıp buzluğa atmanız için de ideal. Yeni doğum yaptığınızda gelen sarı sütünüzün fazlasını sağıp kaldırırsanız ilerleyen zamanlarda bebeğiniz hasta olduğunda o sütü verebilirsiniz. O süt bebekler için şifa deposu. Ben lansinoh marka aldım elektrikli çok memnunum tavsiye ederim. ☺️☺️👍
mom1111 Angells12 şimdi almak için acele etmeyin bende ihtiyaca göre alırsınız bebeğin emmesi pompadan daha kuvvetli inanın eğer çalışan bir bayansanız işe dönecekseniz illaki gerekiyor Tabiki
elaweannesi Angells12 bence gerekli kızım 1 ay 22 günlük ilk 20 gün sağım yaptım memeyi tutamadı tam ya beceremedi ya da istemedi ama sağımla awent biberonla wererek yendik şükür şimdi kendi emiyor we pompa olmasaydı hazırda elimin altında saat gecenin 4 5 i kızım 2 3 günlük ama çatlıyor gene meme emmiyor o an mamaya geçebilirdik şükür pompam wardı sağdım yedi we kazandık şimdi sadece anne sütü ile ilerliyoruz 😇