Angells12
Benim ablam, yakın çevremden hiç kimse ihtiyaç duyup kullanmadı. Geçen gün bir arkadaşım muhakkak öneriyorum dedi.
Çalışmanız gerekecekse ihtiyacınız olacak. Mecburi sağip bebeğe icirtieceksiniz. Bebeğiniz memeyi yeterince icmeyecek olursa gogsunuzde biriken süt ağrı yapmasın ya da süt kesilmesin diye kullanmanız gerekecek. Ama herşey yolunda ise gerek yok. Buna ihtiyacınızın olup olmadigini anlamak için kendinize zaman verebilirsiniz.