Btlll canım öncelikle hayırlı olsun bu haftalarda bulantın olman çok normal ben 13 haftama kadar çektim hastanede filan yattım 😊 ama herşey zamanla geçiyor. Hastanede yatarken diyetisyen geldi yanıma canım ben hiçbir şey yiyemiyordum çıkarıyordum hemen anlattım bana yanlışlarımı söyledi. Öncelikle sabah bulantın olduğu zaman ben bir dilim ekmek beyaz peynir yedim sonra yat dinlen biraz sonra kahvaltını yap ben 3 hafta sadece beyaz peynir ekmek yedim🙈 suyu yudum yudum içtim ve yemek yerken içmek yasaktı çorba bile içemiyordum sıvı alımın az olsun biraz suyu yemekten yarım saat önce ve sonrası iç haşlanmış patates iyi geliyor bu arada hala yaşıyorum naneli Polo şeker var oda çok iyi geliyor. Bir süre yağlı şeylerden uzak dur canım ben hiç ilaç kullanmadım sadece yediklerime dikkat ettim inşallah sendr en kısa sürede bulantılardan kurtulursun canım sormak istediğin bir şey olursa elimden geldiğince yardım ederim canım insan aynı şeyleri yaşayınca daha iyi anlıyor😊 hayırlısı ile kucağına almakta nasip olur😊