Eliff19 bağırsak florasını bozan birsey ve tıkanıklık vs yoksa, yani tıbbi müdahale gerekmiyorsa yapılmasının ne anlamı var? Tamamen kendi rahatları için yapıyorlar, ve bu haksızlık bence. 2. için kısmetse yurtdışında doğum yapmayı düşünüyorum ve bununla ilgili bir çok şey okuyorum, normal doğum bilgilendirme yazılarında bile bunu belirtiyorlar; çok doğal ve doğru şekilde ittiğinizi gösteriyor, utanmayın diye..