Denizyildizi1 süt gelmesi doğum için belirleyici bişey değil sanırım 6. 7. Ayda süt gelen de oluyor. Bebeğin sıvısı iyiyse nstde sancı yoksa beklemekten başka yapacak birşey yok :) sen hastaneye gitmekle iyi yaptın ne olduğunu bilemezdin çünkü. İçini ferah tut sen rahatsan bebek de rahat 💖