Gzm23 Emimat az kalmış canım rabbim sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin benlm 5 nisan artık panik oluyorum sayamıyorum😇🌼
Gzm23 Oyku3005 Ayy canım Sen 40 gün kala böyle isen bizim vay halimize😇🌼zorunlu mu olacak yoksa kendin mi istedin sezeryanı
Esrahan Oyku3005 benimde 7 Mayıs dedim dr ama ben biraz daha beklemek istiyorum😓 7 mayısta tam 39 haftalık oluyoruz
Loveis16 Yigitinannesiyim hayırlısı olsun inşallah 🙏🏻☺️ Kaçıncı haftanızda olacaksınız 12 nisan günü?
Yigitinannesiyim Gzm23 Heyecanlıyım günler çabuk geçsin istiyorum şekerim olduğu için riskli bir gebelik geçiriyorum her an bir şey olacak diye aklım çıkıyor 15 gün hayırlısıyla bir geçse
Gzm23 Anneoluyorummmm az kalmış rabbim sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin canım benim neler hissediyorsun 🙏😇😇
Ozlmm_1 drytcvkarsln ben de sizin gibiyim daha gün almadım,sata göre 7 Mayıs ama planlı sezeryan istiyorum belki daha erken olur, bakalım ☺️
Nilizze Son 7gün🧿🤍👼 çok şükür zor hamilelik geçirdim bi an önce geçsin istiyorum 🙏🤲 40 günden beri Şafak sayıyorum 🙂
Gzm23 Nilizze nasıl geçti ki hamileliğin bnde zor geçirdim doktorumla konuştuk endişe ediyorum panik oluyorum diye 5 nisan gibi sezeryan olabilirsin dedi bana
drytcvkarsln Ozlmm_1 evet aynıyız benım 2. Sezeryan oldugu için 38 haftadan sonra kilo iyi ise alıyorlar
Gzm23 Ozlmm_1 rabbim sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin canım benim 🙏🌼bfnde panik olduğum için sezeryanı seçtim 😇
Gzm23 yigitaslaninannesi_ Aaa çok az kalmış rabbim sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin inşallah 🌼😇😇🙏
Nilizze Cyda-123 Allah yardımcınız olsun inş en kolay şekilde atlatırsınız 🤲🤍 sonuç güzel olcak sakin kalın🥰
Gzm23 Cyda-123 Aaaa sakin ol canım benlm her şey güzel olacsk hayırlısı ile bebişini kucağına alacaksın inşallah 😇🙏🌼
Meneksse Cyda-123 Allah sağlıkla kavuştursun sakin olun 😍 Allah hayırlı evlat eylesin mis kokulunuza kavuşmaya çok az var 🌼