Bsrnura prolaktin değerim 59 du bende bkullandım ilacı dr hal kullanırken korunmana gerek yok zaten hırmonun yüksek şuan korunmasanda hamile kalamssın dedi bi kutuydu sanırım kullandım üzerinden 2-3 ay geçti degerım düştü hala gebelik oluşmadı rahim filmi çekindım rahım filminden sonraki 2. Ay hamile kaldım , darııs siiznde başınıza🌸