Bsrnura geçtiğimiz hafta kimyasal gebelik geçirdim ben ploraktin değerim 50 lerdeydi sonra kanamam bitince tekrar tahlil verdim 42 di, doktorum korun korunma bişey demedi yarım yarım dört kere kullanıcam üç gün arayla ama her ihtimale karşı doktora mesaj attım az önce . Sen peki kullandığın ay hamile kalmış mıydın canım