Funday35 Sizler kaç haftalık oldunuz şikayetleriniz neler benim bu aralar kalça ağrılarım başladı ve bebek vajinama tekme atıyor arada hıçkırıklarımız başladı yaklaşık 10 dakika sürüyor 😍 Acaba ne kadar sıklıkla gidiceğiz bu haftadan sonra doktora 31 de kontrolüm var ☺️
Serapmehmet_19 Funday35 bizde 37 haftalık olduk artık baya ağırlaştık oğlumla 😍, acaba ne zaman gelicek diye günleri sayıyorum, arada yalancı sancılar oluyo hıçkırık bizde de aşırı derecede çok oluyo günde en az 3 defa 10 dakika sürüyo, çok seviyorum o hıçkırınca
Kvrckmom Funday35 30 olmak üzereyiz biz de benim kalçam ağrıyor önceden kuyruk kısmı ağrıyordu ama şimdi bildiğin kalçam ağrıyor. Biz bu hafta gideceğiz bakalım bebeğim yüzünü gösterir umarım çok heyacanlıyım 😊😊
Vmerve Serapmehmet_19 hıçkırık olduğunu nasıl anlıyorsunuz bendede birşeyler oluyo ama hıçkırıkmı emin değilim 😬 29+5teyiz
Funday35 Serapmehmet_19 Masallah sağlıkla gelsin inşallah 🥰 Son günleriniz artık inşallah bizde o günlere geliriz 🤲🏻 Son zamanlarda çok artıyormuş hıçkırıklar benimde günde 2 veya 3 oluyor çok tatlı hıçkırıyorlar ya 🤭
Funday35 papatya56 Maşallah ☺️ O bel ağrısı bendede çok oluyordu yatmaktan hamile yastığı çok iyi geldi belime çok şükür öyle bir sorunum yok sadece çok az ayakta kalınca başlıyor ağrı hemen . Doktorunuz ne kadar zamanda bir çağırıyor ?
fatmaesra papatya56 aynen bende ya bel ağrısından iki dk iş yapamaz hale geldim 😔 erkek mi sizin bebiş de genelde erkeğe hamile annelerde bel ağrısı şikayetleri oluyor diye duymuştum da
Funday35 Kvrckmom Maşallah ☺️ Kalça ağrısı çok berbat ya bazen bacağıma vuruyor ama magnezyum dan kaynakli olabilirmiş ben magnezyum içmiyorum doktoruma söylüyeceğim versin belki iyi gelir ☺️ Hadi bakalım inşallah gösterir hiç görmediniz mi yüzünü 🥰
Funday35 Merve-0535 Maşallah kuzum hadi bakalım 🥰 Ya şaka gibi geliyor bazen bu haftaları görebilmek 🤭 Az kalmış kontorle ya benim 1 hafta sonra 😏🌸
Meri3220 Funday35 31+2 ayy o kalça ağrıları bende de başladı bıçak gibi kesiyor birde vajina kemiklerim ağrıyor öteki türlü başka birşey yok şimdilik şükür. Birde bebiş dönmemiş en son 29da gittim kontrole şimdi 34 haftada gidicem sanırım o haftadan sonra 2 haftada 1 gel der diye düşünüyorum şimdiye kadar ayda 1 gittim
Funday35 Meri3220 Maşallah ☺️ Bende de aynısı oluyor ayağıma vuruyor yürüyemiyorum bazen vajina kemiğim de bugün az az başladı ağrımaya uzun süre oturunca daha çok ağrıyor o yüzden hep yatıyorum hadi ya bende 2 hafta da bir çağırır demiştim ama ben riskli gebeyim serklaj var birde plasenta kireçlenmesi başlangıcı var malesef
Yesilev Meri3220 aynı hafta aynı gündeyiz bende de aynı şikayetler var acayip ağrılarım var sadece yürürken rahat ediyorum 😓
Serapmehmet_19 Funday35 evet canım şükürler olsun son günlerimiz artık, darısı sana olsun inşallah hemencecik 37 38 li haftalara gelirsin inşallah hepimiz sağ salim alalım kucağımıza inşallah, evet baya sık oluyo hıçkırıyor sürekli 😍😍
Kvrckmom Funday35 gördük yüzünü aslında daha önce ama bizimkisi son dakika yan olarak gösteriyor tam olarak açmıyor yani 😅elini koyuyor hep yüzüne. Ben magnezyum kullanmaya başladım 26 dan sonra falan. Bence üzerine oturmaktan da olabilir ya kalça ağrısı. 😂😂
Merve-0535 Funday35 bana da bana da 🤭🌸 Valla kızımı özledim. 4 hafta olacak gittiğim de benim de 🤭🎈 İnşallah daha güzel ve ileri haftaları göreceğiz ❤️🤲🏻
Funday35 Serapmehmet_19 Ahh inşallah kuzum Aminn 🤲🏻 ☺️ Rabbim bir avazda kurtarsın inşallah 🥰 Çok değişik duygular gerçekten ya 🤭
Ayseguldev Funday35 1 gün sonra 30 olacağız bizde. 12. Haftadan beri kalça ağrısı var bende😔 onun dışında şikayetim yok. Çok hareketli bir erkek👶Cuma kontrole gideceğim bakalım kaç kg olmuş napıyor içeride 😋🥰
Funday35 Ayseguldev Maşallah ☺️ Baya erken başlamış kalça ağrısı canım Allah yardımcın olsun hadi bakalım iyi haberlerle gel inşallah 🥰 İnsan iple çekiyor kontrol günlerini ya 🙈
Meri3220 Funday35 yaa geçmiş olsun Rabbim sağsalim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah o zaman sık sık gidersiniz yakında sizde az kalmış zaten artık hayırlısı son düzlüğe girdik şükür hepimiz
Serapmehmet_19 Funday35 Aminn inşallah canım benim çok teşekkür ederim, Rabbim hepimizi bi avazda kurtarsın sağ salim kavuşalım, hemde çok güzell duygular 😍😍❤️
papatya56 fatmaesra Erkek canım ben zaten iş yapmıyorum serklajlıyım iki dakka ayakta dursam belimin ağrısından duramıyorum
Funday35 Meri3220 Teşekkür ederim canım Amin inşallah hepimiz sağ salim alırız kucağımıza bende öyle düşünüyorum bu günlerimize şükürler olsun bu zamana kadar geldik 🤲🏻🌸
Funday35 Merve-0535 İnşallah canım bende hep öyle düşünüyorum 🥰🌸 Rabbim emeklerimizi boşa çıkarmasın 🤲🏻