Fatoo33 canım geçmiş olsun ağrılar tutulma şeklinde ise sırt kasın zedelenmistir.agri kesici iyi gelir birde çok sıcak ve çok soğuk ağrıyı arttırır.ben hamile deilken eczaneden ağrı kesici ve kas gevşetici iğne oluyordum.ama gebelikte kas gevşetici yasak sadece parol iç arada yani en fazla 8saat ara ile günde 3 ama diğer o deri soyulması o bilemem.cok sıcak banyo yapıyorsan cildin pul pul dökülebilir.sabun yerine nemlendirici duş jeli ile ılık su ile banyo yaparsan hafifler diye düşünüyorum.