Kızlar geçende yazdım kimse yazmadı 😔
1-) kaç gün oldu kulunç mu diyeyim kürek mi altında çok kötü bi ağrı batma var öyle böyle değil günlerdir eşim viks le ovuyor sıcak tutuyorum ama yok kolumu kıpırdatamıyorum artık 😔 yaşayan ve çözüm bulan var mı ?
2-) Fena bi kaşıntım vardı tüm testler temiz çıktı (kolestaz vs.) doktorum krem yazdı ve duş jeli kremi sürünce heryerim aynı viks sürmüş gibi oluyor zaten o üşüme yanması felan iyi geldi kaşıntılarım çok azaldı ama şimdide derim soyuluyor göbeğimin etrafından başladı soyulma belime doğru devam ediyor normal mi bu 😔
Teşekkür ederim kusura bakmayın çok oldu kaç gündür kol kıpırdatamadım için hepsi birikti