ZelihaAcarrr Hamiş kızçelerim sürekli çevrem beni birşey yerken gördüklerinde ay orana değme yok burana değme diye uyarıp duruyor. Bebeğimde de o meyve cıkarmış vücuduma değdiğim yerde :( robot gibi oturmam gerekir 9 ay nasıl vücuduma değmeden duracağım . Sizce bu hurafe mi gerçek miiii:(
ipekveatlas ZelihaAcarrr sence bu gerçek olabilir mi? doğum lekeleri pigmentlerle alakalı yok orana dokundun yok burana dokundunla olacak iş değil. annem şunu yemiş dokunmuş şuramda şu var diyenlere de asla inanmam tesadüftür yani en fazla..
MelekkkkKY ZelihaAcarrr bütün hamileliğim boyunca korkudan bir tek ciğer yemekten korktum onun dışındaki her şeyi yedim elledim de 😃 kızımın beni bile yok
Elifkc ZelihaAcarrr havucu bıçağın tersiyle soymaya çalışırken hep yüzüme suyu sıçradı. Çocukta çil olacak diye korkuyorum. 😁
ZelihaAcarrr ipekveatlas bende onlar hurafe dedim ama birçok kişi aynı şekilde uyarı yapınca deliii oldum ve içimi korku saldı 😡😡 eşimde de göbeğinde siyah leke var bu zeytin diyor tövbe yarabbm düşünmeden edemiyorum anlicağın:(
Miragee Ben özellikle çilek yediğinde nwrene dokunursan bebeğin ortasında çıkar dedikleri için totoma dokundum😊😊amaa çıkmadı
Fatmaozdemir ZelihaAcarrr şaka bir yana iş yerinde hep oluyordu. Kızımın komple kırmızı çıkması lazım 😁
Aycnrma ZelihaAcarrr merhaba canım. Ben de bu durumdan müzdaribim malesef:( aman orana elleme bu olur aman canın bisey çeker yemezsen o olur. Aserip yemezsen ya da aserdigini yemeden önce biyerine dokunursan leke olur diye korkuttular beni hep:( hamileligimin 3. Ayında sanırım aserip asermedigimi bilmiyordum ve aklıma her geleni canım çekiyor sanırdım. Bi ara canımın cektigi biseyi yemeden önce yüzüme dokundum ve kac haftadır aklımda çok canımı sıkıyor. Çok düşündüğüm için oluşur mu sence:( olusmasindan korktuğum için olmamışsa bile olmasına sebebiyet vermiş olabilir miyim. 35. Haftamdayım Düşünmekle olur mu çok endişeliyim.😔
ZelihaAcarrr Aycnrma canımm oh senin yine az kalmış 2 haftaya görürsün olmuş mu olmamış mı :) benim daha 10 haftalık sen düşün.. ben saldım ya dua ediyorum olmasın diye :) yoksa hep leke olsaydı tüm bebekler alacalı beleceli olurdu demiii:) böyle düşünüp rahatlatıyorum kendimi , sende olumsuz düşünme hep güzel şeyler düşün. Sağlıcakla kucağımıza almak nasip olsun inşallah :))) beni haberdar eder misin tabii aklına gelirsemmm :)
Aycnrma ZelihaAcarrr ben de düşünmemek istiyorum aklımdan atamıyorum. Saplantı haline gelmis artık ve doğuma kadar nasıl beklicem bilmiyorum:( son dönemlerim ama zehir oluyor çok üzülüyorum. Hani derler ya korktukça başına gelir diye. Düşündükçe olusmasindan endişeliyim😔. İnsallah hepimiz sağlıklı ve lekesiz bebekler alırız kucağımıza🙏. Tabiki haberdar ederim seni canım🌸.
suleesrky Yengem böyle takıntıydı hicbir seye dokunmazdı ona rağmen yeğenimin suratında zeytin boyutunda kocaman bir doğum lekesi var. Ablam da hiç takmazdı hatta bir kere gül kokladı diye yengem çok kızmıştı, ablamin çocuklarında da hiçbir leke yok. Tamamen hurafe. :)
ZelihaAcarrr Aycnrma canım başka şeylerle ilgilen hep yürüyüş yap, kitap oku , kuran oku ,tuval al sayılarla boyamalar var çok eğlenceli, netflix aç filmler izleee böyle geçir son günlerini aklına gelmez başka şeylerle ilgilenirsen :) sadece dua et ve düşünme