mihraveannesi Burda mayıs anneleri başlığı adı altında çok post gördüm bi tane de ben açayım dedim🤭 kızlar naptınız hazırlıklar nasıl gidiyor. Ben 32 deyim ama daha kıyafetleri yıkamaya falan başlamadım erken mi, geç mi sizce. Az fikir alışverişi yapalım😇🥰
HGulsah mihraveannesi Ben aldıkça dayanamayıp yıkadım ütüledim. Hemde hepsı bir anda yorucu olabilirdi şimdi hastane çıkışı ve kendı pijama takımlarım yıkancak ve çanta hazırlanacak erken doğum olcak birde benım bu hafta halletmem lazım 32 de hastaneye yatıyorum çünkü
kuzeymomsss mihraveannesi 32+5 haftalığım. Kıyafetleri yıkadım ütüledim, 1 haftaya çantamı hazırlamayı düşünüyorum 35te de ev temizliği ondan sonra dinlenmeye geçeceğim 🙈
Nurcan6161 mihraveannesi bende 00 itibaren 32 hafta olacak çocuğun kıyafetlerini yıkadım ütüledim hastane çantamida bu hafta hazırlamayı düşünüyorum çünkü 40 haftalara kadar durmayacak gibi bu kız erken dogcak hisi var içimde 36/37 gibi
Edadrmz mihraveannesi geçen hafta bütün kıyafetlerini yıkadım ütüledim 3 gün önce odası geldi hepsini yerleştirdim sadece hastane çantamı haZırlamak kaldı canım🥰
MD8 Merhaba ben 29+4 teyim. İkiz gebelik olduğundan nasipse 37. Hafta gerçekleşecek doğum. O yüzden mayıs annesiyim bende. 😊 ben geçen hafta yıkayıp dün ütüleme işlerini bitirdim daha da ağırlaşmadan. Malum ikizlerde çoğunlukla erken doğum riski oluyor. Haftaya da hastane çantasını hazırlamayı planlıyorum.
mihraveannesi MD8 ay maşaAllah Allahım hayırlı sağlıklı doğum nasip etsin canım♥️ ben de hazırlayayım diyorum hep erteliyorum en iyisi erkenden hazırlayıp kafa rahat olması, iyi yapmışsınız o yüzden 😊
K_k1905 MD8 merhaba bende ikizlere hamileyim doktorum 35 36.haftaya kadar yolu var dedi size doktorunuz tam 37 de mi alacağız dedi 🤷♀️
Minigin_annesi0 3 Mayıs gösteriyor doğum. 34+5 oluyoruz gece itibariyle 😊 herşeyimiz hazır. Bi temizliği yapamadım onu yapcam. Bence biran önce başlayın. Bende o haftada yıkayıp ütülemiştim
mihraveannesi Minigin_annesi0 benimki de mayıs sonu gözüküyor ama Allah bilir tabii erken gelirse bayram var önüm de 😂 Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🌹
MD8 mihraveannesi Amin hepimize inşallah ☺️ Evet iyi oldu biraz kafam rahatladı, yardım edecek kimseniz yoksa son haftalara doğru bırakmamak daha iyi olur tabi ☺️☺️
Deletedmom727271 30.haftadayım yıkama ütüleme bitti. 32de çantamı hazırlıcam bir daha temizliğe girişirim yavaştan 😊
mihraveannesi Deletedmom727271 ooo maşaAllah ben yavaşım galiba🤭 eşime halledelim diyorum erken diyor ona bunları okutacam😂
HGulsah mihraveannesi plesenta Rahime yapışmış ve trombosit düşüklüğü var yani ağır bir kanama da hayati tehlike yaratıyormuş o yüzden 32 de yatırıp 34 de doğum dedi plesentası asagıda olanlar okumasın hassas içerik😂
Deletedmom727271 mihraveannesi erken değil canım sonradan çok ağırlaşıyorsun. ikinci gebeliğim benim ilkinde de böyle yaptım. 😊
mihraveannesi kuzeymomsss valla ben geç kalmış gibi hissettim😂 maşaAllah😇 temizliği düşünemiyorum çok zor geliyor🥺
mihraveannesi Deletedmom727271 evet artık yürürken belim ayrılacak gibi oluyor. Ben de başlarım bi kaç güne iyi ki bu postu açmışım 🤓
kuzeymomsss mihraveannesi bence yapmaya başlayın. Ben 30. Hafta da yaptım ama o zaman bile çok yoruldum. 30dan sonra karnım birden çıktı şuana kalsaydı ne yapardım bilmiyorum, yemek yaparken bile aşırı yoruluyorum. Temizlik için de annem, ablam ve kuzenim gelecek çünkü çok ağrılarım oluyor 😕
MD8 K_k1905 Evet bir aksilik olmazsa 37 ye kadar bekliyoruz dedi ☺️ İnşallah bebeklerimiz de bekler 🙏🏻
Deletedmom727271 mihraveannesi bir süre sonra detaylı temizliğe giriyorsun ki hepsi birden olunca çok yoruluyorsun bazı şeyleri önden halletmek daha iyidir herşeye hazırlıklı olmak lazım doğumun ne zaman geleceği belli olmaz 😊 35de hazır olmalı kesinlikle.