Seymaben ayy hadi hayırlı doğumların olsun inşallah hangisi hayırlıysa o nasip olsun, ben 38 e kadar dayanamıycam gibi sancılar gelip gidiyo halsizlik ve yorgunluk var neden bilmiyorum ama ayakta zor duruyorum sürekli uyku hali bekliyorum bakalım sağlıklıca alalım kucağımıza inşallah da 37 den sonrası pek sıkıntı olmuyo sanırım Allahın izniyle doğsa da kafam rahat kilosu da iyi şükürler olsun