Serapmehmet_19 Seymaben canım nasılsın nasıl gidiyo aramızda iki gün var bizde 37 olduk 00:00 itibari ile, doğumun belli mi normal mi sezeryan mı
Evrim1906 Sayad 36+3 olduk kızımı kucağıma alacağım inşallah canım birtane de oğlum var rabbim hepimizin yavrularına sağlıkla kavuşmayı nasip etsin inşallah