S9000 12.haftadan sonra risk kalkacak inşallah canım aksatmadan devam et iğne ilaca ne verdiyse ben tüp bebekle hamile kaldığım için günde3 defa göbekten progestan dex yapıyorum zaten 3 güne bir de pruluton iğnem var buna rağmen kanamam oldu Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip eder inşallah