Ben de tüp bebekle hamile kaldım. Genetik taramalı sağlıklı embriyo transferi oldum transferden beri progestan dex göbekten günde 3 defa yapıyorum, pruluton kalçadan 3 günde 1 yaptırıyorum. Keseyi bebeği gördük her şey güzel giderken Dün 6+5 ken kırmızı kanamam oldu çok çok korktum doktorum kan sulandırıcı iğneyi (enox) kesmemi onun yapabileceğini söyledi . Şu an kanama vs yok ama ben çok tedirgin ve üzgünüm :(