Mihriballim canım benm bir hafta olmasına rağmen bende aynı duygular içindeyim sezeryan mı senln de inşallah bebeklerimizi sağ salim kucağımıza alırız da bu günlere güleriz 😇birde Ben çok paniğim diye sezeryan seçtim kendimi suçlu hissediyorum gibi ama doktor da dedi panik olrsan zaten olmaz dedi sezeryan olabilirsin dedi o da beni geriyor ama hayırlısı 😇😇🙏🙏