iremcannn1907 Sgnn evet vardı eşimin doğum günüydü. Doktor kontrolüm vardı kesin bugün doğacak diyordum. Babasıyla aynı gün. Ama benim sıpa birgün sonra gelmeyi tercih etti 😂
Gulcansckn Sgnn fiziksel ve his olarak farklıydı hep doğumdan bir gün öncesi 😅😅 hissediyordum doğacağını.
bebekomm Sgnn benim de doğuma 3 günüm kaldı. Hissizim sanki. Muhtemelen ameliyathaneye girince heyecan başlayacak
hunilimom Sgnn misafirlikteyim artık 41. Haftadaydim her gün daha da zordu sadece asagiya baskı vardı zaten ertesi sabah dogum baslatilacakti geceden nisan artı suyum gelmişti süreç hızlandı biraz
Aynur47 Gzm-- peki.nisanın geldiği gün çok.aktifmiydin veya çatı muayenesi vs olduktan sonramı nişanın gelmisti
Mihriballim Yarın son günümüz 🤧 kendimi çokta mutlu hissetmiyorum sanki bilmiyorum bı yandan heyecan var bı yandan korku telaş endişe herşeye ağlamak istiyorum 😐 hemen sinirleniyorum falan bilmiyorum
ikizlerin_annesi__ Mihriballim canım Allah yardımcın olsun . Kendine bol bol dua oku inşirah suresini oku bol bol kendine yarın ferahlıkla geçsin inşallah 🙏🏻
Gzm23 Mihriballim canım benm bir hafta olmasına rağmen bende aynı duygular içindeyim sezeryan mı senln de inşallah bebeklerimizi sağ salim kucağımıza alırız da bu günlere güleriz 😇birde Ben çok paniğim diye sezeryan seçtim kendimi suçlu hissediyorum gibi ama doktor da dedi panik olrsan zaten olmaz dedi sezeryan olabilirsin dedi o da beni geriyor ama hayırlısı 😇😇🙏🙏
Htc7212 Mihriballim hiç öyle hissetmeyi bende de vardı bu duygular en son sezaryen oldum,sizin için çok dua ediyorum inşallah ssvdyi başarırsınız
Gzm-- 6 sene önce 15 temmuz gecesi zaten stresten ufaktan ufaktan kasilmalarim baslamisti sanirim.18inde nişan geldi 19unda dogum oldu.ama his olarak bekliyordum sanirim yakin diye dusunuyordum 38+3 tüm buarada.
Gzm-- Aynur47 sabah saatlerinde gelmisti.foto attim doktora nişan mi bu diye evet gel muayene edeyim dedi.gittim 1 cm acilma vardi sanci yoktu.ama gecesinde sancim baslamisti.
Mihriballim ikizlerin_annesi__ amin bitanemmm . Okuyorum kuzum açıp dinliyorum da inşaallah atlatırım bu günleri .
Sgnn Aynur47 37+2 geçen hafta gittiğimde Plesenta yaşlanmaya başladığı için çatı muayenesi olmuştum. Doktor 10 gün içinde bekliyorum. Rahim ağzın yumuşamış hafif açılmaya başlamış demişti.
Sgnn iremcannn1907 yok canım yada ben sancı olayını anlamıyorum maalesef. Kasılmam evet oluyor 45-50 saniye sürüyor ama sadece karnım sertleşiyor hafif nefesim kesiliyor. Ama acı ağrı vs. Hiç birşey yok. Sancı ayrı kasılma ayrı birşey mi bilmiyorum.