susamsmom insan düşünmekten kendini alamıyor değil mi… bence siz adetinizi bekleyin çünkü ne söylesek boş kalacak. Hamile iseniz yok değildir ya bu kuruma çizgisi diyenler üzecek hamilesin deseler hamile çıkmazsanız üzüleceksiniz. Sabırlı olup beklemek en doğrusu ✔️