Kızlar, ilişkimin üstünden 11 gün geçti. Dün akşam erken gebelik testi yaptım. 5 dakikadan sonra silik bi çizgi çıktı. Ama renkli değil çizgi çok hafif belli oluyor. Bu akşam da yaptım ama ikinci çizgi hiçbir şekilde yok. Dünkünü daha erken saatte yapmıştım, bugünkü daha geç yaptım ve öncesinde çok su içmiştim. Testin ikisini karşılaştırırken kör olucam resmen 😅Kafayı yicem böyle bir durum yaşayan var mı ?