Busraaydiiin1 Kızlar çişim var sanki ama yok nasıl oluyor? Tuvalete gitsemde aynı hissiyat 😏 Ay çok sinir bozucu Bi durummmmm ne zaman geçerki 🙄
EdaKaraca96 Busraaydiiin1 aynı sorunu yaşadım 12 haftalık hamileyken olmuştu meğer idrar yolu enfeksiyonundan kaynaklanıyormuş
Sarahh Busraaydiiin1 belki üşütmüşsünüz? Bi bezi ütükeyip çamaşırızın içine koyun her 10,15 dakkada bir çıkartıp yeniden ütüleyip koyun belki geçer
Anne12 nurunhayali ilk dogumumu yaptığımda. Etrafındakilere farkında mısınız ben bayadir tuvalete gitmedim diyordum. O kadar alışmıştım ki tuvalette zaman geçirmeye gitmemek ne rahatlıkmis onu fark etmiştim😅😅
busekoraltan Busraaydiiin1 vallahi bendensin gecen gün aynı forumu bende açtım. 31.haftadayım devamlı çiş hissi 🥵
Busraaydiiin1 Nazlierdemir kaçıncı haftadan beri böyle sizin Sanki göbeğim biraz aşağı indi tedirginim biraz erken doğum falan korkuyorum ınsallah zamanında gelir 🙏
Nazlierdemir Busraaydiiin1 karnım aşağıya inmedi bnce ya bebek 35. Haftada doğum pozisyonu aldı dedi doktor ama bilemiyorum. Kasılmalarım iki üç haftadır var kasık ve bel ağrısı yeni başladı bikac gundur
iremcannn1907 Busraaydiiin1 canım bu genelde enfeksiyon belirtisidir. Sağlık ocağında bi tahlil yaptırmakta fayda var
Betulldd Busraaydiiin1 idrar yolu enfeksiyonu olabilir bende yaşamıştım, istersen sağlık ocagında bi test ver baksınlar
Busra_06 Busraaydiiin1 35. Haftadayım baş geliş pozisyonda bebeğim. Ve sürekli sıkışık hissediyorum WC ye gidiyorum afedersiniz 2 damla resmen ben bunun için mi geldim diyip ağlayasım geliyo gece 😆
Busraaydiiin1 nurunhayali peki herhangi bir sağlık sorunu oldumu bebiste ne kadar süre sonra çıktı hastaneden erken doğum olmuş kuveze aldılar sanırım
Eda_Esen Busraaydiiin1 Benim de öyle varmış gibi bi his ama yok bebeğin başı aşağı dönmüş onun verdiği baskı sonucu öyle hissediyoruz sanırım lavaboya gidip bir sürü işeyip rahatlayacak mışım gibi ama gidiyorum bi kaç damla geliyor 🙈🙈
Busraaydiiin1 Eda_Esen evet benimde en son baş aşağıdaydi. 30 haftaligiz şuanda. Dediğin gibi çok çişim var gibi ama Bi gidiyorum 2 3 damla 😔 Rahatliyamayinca deliriyorum 🥲🥲
Eda_Esen Busraaydiiin1 evet canm az kaldı sağlıkla gelsinler doğum ne zaman sezeryan mı normal mi istiyorsun
Busraaydiiin1 FatmaNur_27 cuma günü tahlil vermiştim yarın sonuçları alacağım bakalım varmi yokmu inşallah yoktur