mrs-nobody Sudekavass bende 13+4üm benim de hiiç çıkmadı kilo da almamışım hiç.. dr hersey normal diyo ama içerde neler oluyor çook meraktayımm 😅😇🙈
22lavantam Ben de 14+0 oldum sadece altta böyle çok hafif yumruk gibi bi çıkıntı var ilk gebeliğim yani daha çıkar bence tadını çıkaralım rahat rahat uyuyabildiğimiz zamanların :)
Berfinn000 7.aya kadar hamile olduğum belli olmuyordu hastaneye gidince herkesin karnı burnundaydi sinir Oluyodum benimki niye yok diye 😂
gorky 16+4üm . Benimde hiç çıkmadı cinsiyetimiz kız banada göbek hiç yok diyorlar kızım beni düşünüyor diyorum 😁