Neva09 Wera o tat bozukluğu bulantı 30 lu haftalarda geri geldi yine çok kötü sinir bozucu siz kaç haftalıksınız?
1122334455 Benherseydenoncebiranneyim akıntım yoktu idrar da hafif enfeksiyonum çıktı doktorum öyle söylemişti 🤷 şuan idrar renginde bir sıkıntı yok çok şükür 🤲 inşallah sizin ki de geçer
1122334455 Fundaaq tekrar test yapın başka ilaç başlatacaktır doktorunuz büyük ihtimalle 🤷 geçmişler olsun 🤲
Sevgi0478 elmaliiturtaa kuzum senin vücudun demekki benimki gibi yatkın bende korundum bi işe yaramadı hep ilaçlar sayesinde gidiyor tekrar geliyor
2022Mom2022 elmaliiturtaa geçtimi bilmiyorum ama klozet değil diğerini kullan ,klozette yaptığımızda idrarın bir kısmı idrar kesemizde kalıyor oda içimizde sürekli enfeksiyona sebep oluyor ama diğer alafrangada kese tamamen boşalıyor bu önemli bide bol su
2022Mom2022 elmaliiturtaa geçmesine sevindim gene güldürdün hela mevzusunda 😂hangi burçsun sn kız ben ikizler