Ay ne çektim şu enfeksiyondan. Başta normal bi idrar yolu enfeksiyonum vardı, sonra kültürde pozitif bakteri çıkıyor, ürüyor ama idrar tahlilinde bi şey yok. Crp de bayağı yüksek. Doktor da hamileyim diye antibiyotik vermedi çünkü 4 farklı antibiyotik kullandım, kullandığım her antibiyotiğe direnç göstermeye başladı. Yüzeyde bi bakteri var ama dokuya giremiyor bu yüzden tedavi de edilemiyormuş. Böbreklerim şişti ağrıyor, sürekli wcdeyim çocuğuma bi şey olacak diye korkuyorum. İdrar yollarımda da yapısal bi sorun varmış herhalde o da zorluyor. Her hafta tahlil veriyorum artık gına geldi enfeksiyondan geçse keşke😭