Gzm23 Aysnrmlym canım kendin mi istedin yoksa zorunlu sezeryan mı ayrıca korkma biz anneler çok güçlüyüz güçlü durmak zorundayız bnde sezeryan olacağım normal doğumda panik geçirirm diye söyledim doktora hangisi iyiyse senln için onu yaparız dedi 😇😇🌼🌼🙏😔
Aysnrmlym Gzm23 ben istemedim canım çatı muanesinde çatın çok dar olmaz dedi doktorum dün gece sancılarım çoğaldı biraz acil geldim ebe bakınca hiç açılman yok zaten direk sezeryan olursun dediler böylesi nasipmiş
drytcvkarsln Aysnrmlym açık söylemek gerekirse ben kendimi baz alıyorum ilk gun tabıkı acılı geçıyor ama acılara yürümek olsa gerek yürüdükçe iyi olursun.. ertesi gun ıkı buklum çıkmıştım ki normal dikişin acıyor.. 3-4. Gun iyiydim… 5. Gun. Gayet normal kontrole gtttık.. 17. Gun fakan korsemi taktım..
Beyzan738 Sibel_3455 kuzm bende üç gün önce spinal oldum bebegm hastanede kalbinde damar genislgi oldgu için daha hiç kucağıma alamadım maalsf bugun haber verckler insallah da bende yürüyorum evin içinde biraz ama yürüdükçe dikiş yerlerim acayip yanıyor dayanamayıp oturuyorum zorda olsa dayanıp yuriyimmi yanmasına rağmen
Sibel_3455 Beyzan738 geçmiş olsun cnm 12 gün yattı oğlum, acıya ragmen yürüdüm çünkü bnm yatarken agrım acım oluyordu, ben genel anestezi oldum, inşallah güzel haberler alırsın, Rabbim yavruna şifa versin 🤲🤲🤲
Beyzan738 Sibel_3455 evet yatınca ağrı acı yanma oluyor oturuyorm kalkınca dikislerime tuz basmissin gbi yanıyor dayanamayıp oturuyorum dedgn gbi zorlayayim zorla yuruyum bari kuzm..Allah razı olsun Aminn İnşallah 🌸
Mayacm Aysnrmlym ben spinal oldum bıkac saat sonra hemen kaldırıyorlar hıc korkma tavsiyem sade Nescafe ıc bolca hastanedeyken ben hıc zorlanmadım dıkıslerım hıc agrımadı sızlamadı gozunde buyutme oyle anlattıkları gıbı zor bısey degılmıs benıde cok korkutuyolardı ama onlar eskıdenmıs tam olarak 15 gün sonra eskısı gıbı hareket etmeye basladım suan 43 gunluguz hıc sorunumuz yok sukur🤲🏻 Allah yardımcın olsun