Mrv135 Linainci69 papatya hiç içmedim bilmiyorum ama benim yorumuma cevap veren arkadaşın dediği gibi olabilir çünkü gevşetme etkisi var ya rahim kaslarını da gevsetebilir. Ada çayı için de öyle demişti bana doktor.