Mrv135 Linainci69 ıhlamur, rezene içtim bu zamana kadar ama bir bardaktan fazla içmedim nolur nolmaz.
bayanukuslu Linainci69 sağlık ocağındaki ebe dedi yasak içme diye. Daha düzgün bi doktor bulamadığım için soramadım
hukukcuanne_06 Nane limon, ıhlamur bunları haftada 3 4 kez içiyorum. Kuşburnu ve yeşilçayı da bazen. Adaçayına dikkat etmek lazımmış onu içmiyorum normalde içtiğim çaylardan
hukukcuanne_06 Linainci69 yani normalde de pek içmediğim için hamilelikte hiç tüketmedim bilmiyorum içilir mi🙂
Durucelikel Linainci69 papatya düşük riski ilk 3 ay yasak rahimi yumusatiyormus son haftalarda doğuma yakin içiyorum ben rahim yumuşasın diye ama fayda etmedi😂
Mrv135 Linainci69 papatya hiç içmedim bilmiyorum ama benim yorumuma cevap veren arkadaşın dediği gibi olabilir çünkü gevşetme etkisi var ya rahim kaslarını da gevsetebilir. Ada çayı için de öyle demişti bana doktor.
Habus Linainci69 ben normalde de hiç içmem ama ilk kontrolden beri doktorum bana yasak dediği için içeceğim varsa da içmiyorum 😂 düşük riskim falan da yok çok şükür ama maydanoz ve bitki çaylarını önermiyoruz dedi
babyninannesi Ayss344 oyle birsey yok canim bilhassa yesil cay cok faydali hamilelerede 24. haftam, belki adacayi ile karistiriyorsun