EsraBulut inşallah vardır canım ama aynı bu testten yaptım 2 hafta önce 3 taneside bu şekilde çıktı var diyr sevindim kan verince çıktı ortaya yokmuş ama istersen kaset tipi yap yada bekle 2 gün öyle yap daha belirgin çıkar varsa hiç olmadı acile git kan ver 1-2 saatte çıkar varsa bile ama gittiğinde gebelik için kan vericem deme yapmıyorlar işte mide bulantısı baş dönmesi vb şeyler sırlara ondan sonra derler gebelik olabilir mi olabilir dersin adetim gecikti de biraz mırın kırın ediyorlar 😂😂 sonra da normalde yapmıyoruz ama yapalım diyolar kaç sefer aynısı oldu normalde kadın doğuma randavu alman lazım tarzı konuşuyorlar neyse çok konuştum inşallah vardır rabbim nasip etsin ♥️