EsraBulut Merhaba kızlar beta 27 Mart bugün erken gebelik testi yaptım ve çok silik çıktı sizce hamilemiyim ?
Ebbruc EsraBulut canım bende yaptım bugün bat 30 mart, çok silik çıktı adetin gecikince tekrar yap ben kaset test alıp bide öyle yapıcam bikaç gün sonra
Deletedmom_29 EsraBulut Benimde bugün giden gelen yok henüz dün erken genelik testi yaptım negatif çıktı 🙄
EsraBulut Ebbruc bende erken gebelik testi yaptım canım adet tarihim bugün 2 gün sonra tekrarlayacağım
Sena55 EsraBulut canım benm adetim 2 gün geçmişti gebelik testi yaptım çok silik cikti diğer gün tekrar yaptm biraz daha belliydi sonra kan verdim sende gebesin muhtemelen ve daha çok yeni
EsraBulut Sena55 inşallah canım Rabbim isteyen herkese biranönce müjdeli haberi alsınlar :) yarın bende kan vermeye gitmeyi düşünüyorum