Gerek olmadıkça kesinlikle suni sanciyi kabul etme cnm hic acilman yoksa çok zor bir sürec ama tabiki doktorunu dinlemelisin eğer gerek görüyorsa yapacak birşey yok . Bnmde bebegin suyu azaldığı için aldım hiç acilmam yoktu çok zor bir sürec sabir istiyor Rabbim inş senin sancinla doğurması nasip eylesin sağlıkla al bebeğini kucagina