Damlaharun29 ben beklemeyi tercih ederdim. Sürekli hareket halinde olun oturma kalkma hareketleri yapın. Buraz açılmayla kendi sancınızla suni sancıyı alirsaniz daha iyi gibi olur sanki benim fikrim bu. Haa birde şöyle birşey var bebek kilosu her zaman ultrasonla aynı çıkmıyor. Ben 39+5 te kendi sancımla ve 6 cm açıkla hastaneye gittim. Doktorum baktı ultrasonda bebek 3900 normal doguramaz dedi. Sonra ebe geldi bana şöyle bi baktı.. doktor bey, hanimefendi minyon bebegi de o kadar kilolu değildir bekleyelim son ana kadar dedi. Velhasıl bekledik suni sancıyı verdiler 2 saatte doğurdum ve bebegim 3150 gr doğdu 😊