Kubis1944 Rainn kalp atışını duyduk çok şükür herşey yolunda kırmızı kan olmadığı için hiçbir sıkıntı yok dedi doktor rabbim isteyen herkese nasip etsin
Seboskeskiin Kubis1944 benimde kahverengi dediğin gibi lekelenmem oluyo canım sürekli doktor progestron verdi kullanıyorum kese göründü henüz bebek görünmedi korkutorym doktor düşük yapabilirsin dedi bi hafta sonra tekrar gidicem bakalım nolcak 😔
Kubis1944 Seboskeskiin bende Progestan içtim canım ve hep yattım hiçbirşey yapmadım rabbim büyük inşallah aklına kötü şeyler getirme bende sadece keseyi görmüştüm bugün bebişi de kalp atışını da gördük hâlâ iç dedi kırmızı kan olmadığı sürece korkma ama hep dikkat et
Umutlu2272 Kubis1944 kahve rengi olması iyi değil bol bol dinlen mümkün olduğunca iş yapma yürüme.umarım kan gelmeden atlatırsın inşallah bende düşük yaptım ordan biliyorum.çok geçmiş olsun canım Allah yardımcın olsun
Kubis1944 Umutlu2272 inşallah canım bugün kalp atışını duyduk doktor herşey normal dedi ama ben yinede dikkat ediyorum çok teşekkür ederim