Kubis1944 Selinismet benim ilk düşüğüm kimyasal gebelikti beta artması gerekirken düştü değerim korkma değerin düşmediyse bu değerler 2 günde bir 2 katına çıkıyor içinde korku varsa kan ver 2 katıysa normaldir
Selinismet Kubis1944 acilde net bir değer bile yazmıyordu 5000den yüksek yazıyordu sadece canım anlamadım bişey olmuş olsa beta 5000in altında olurdu herhalde diye mi değerlendirdi doktor onu da anlamadım ki
Kubis1944 Bets doktor kanaman olursa gel demişti salı gidicem diye gitmedim ama yarın gidicem içim içimi yemeye başladı
Melhaercan Kubis1944 kardeşimde kanamayı hafife aldı belinde ağrı oluştu gene gitmedi en sonun kızdım hemen özele gitti bebek ölmüş 9 haftalık ayın 30da kürtaj oldu ihmal etme kanamayı
Kubis1944 Sebnem55 teşekkür ederim yatıyorum sürekli inşallah hayırlısıyla herkes bebişini kucağına alsın ne kadar zormuş ya
mucizemizibekliyoruzz Kubis1944 acile gitseniz? Yani öyle nasıl duracaksınız merakla bikere bişey oldu mu diye ben kafayı yerim bi baksınlar
Kubis1944 Melhaercan Benim kahverengi lekem var kanamam yok ama işte düşüktense diye yarın herşey belli olacak inşallah bakalım
Kubis1944 mucizemizibekliyoruzz ben ilçede yaşıyorum buradaki doktorlar pek iyi değil ildeki doktora gidiyorum o yüzden
Kubis1944 Selinismet aynen canım o yüzden öyle demiştir doktor ama bak yine için rahat etmiyorsa git ben şuan pişmanım ağrımın olduğu gün gitmedim bekledim yarın gidicem
Selinismet Kubis1944 aynen canım yarın ararım en geç salı giderim bende içimde kalmasın hergün korkacağıma içim rahat eder
SevcanahinBingl Kubis1944 ya yorum yapmıyım diyorum ama biz düşük değil desek rahatlarmısınız?!Doktoronuzu arayın gidin bişey yapın
Kubis1944 Doktorumu ağrımın olduğu sabah aradım ulaşamadım kendi muayenesinin numarasını verdi araya haftasonu girdi çünkü bugünü bekledim bugün aradım ve bana yarın gel kanaman yok dedi lekelenme kan olmadığı sürece dedi yarın kalp atışı duyulacakmış benimde içim rahatladı herkese teşekkür ederim