Kendi istegimle sezeryan oldum sadece kendini sıkma igne yapılırken o kadar abartıyo arkadaslar biraz hastanede bile bebege kendim baktım ameiyathanede zaten yarım saat duruyosun o an bebekden başka bişey düşümüyosun zaten diger arkadaslar yok yürüyemezmiş de zaten dogumdan sonra halsiz kalıp uyuyosun yani uyanınca his gelmiş oluyo coktan kendini korkutma bence burda insanlara sorup